Sanna !!

Hej hej !!
Det här  är sanna :) det här är mitt första inlägg i den här bloggen :) .. amanda hatar mig säkert för jag har lovat henne att jag skule skriva ett inlägg varje dag :P men nä... så har det inte blivit... imorn tänker jag färja  håret svart om amanda orkar eller har tid :).... n
i kanske inte vet men för några dar sen tog amanda hål i näsan dagen efter tog jag också det gjorde on första minuten men inte nu längre .... jag ska lägga ut en bild på mig så att ni kan se  den                                  
   
                                        
                                                 
                                 


Kommentarer
Postat av: Emilia

lycka till med bloggandet!

2010-09-01 @ 20:31:28
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: vonskareng

aj måste gjort ont att ta hål i näsan.. fast jag har ifs piercad navel, är säkert i princip samma sak :P

2010-09-01 @ 21:30:21
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: Sweedish - Araabish

Arab varning!

2010-09-07 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0